Goodiebox – igen!

image

image

image

Jeg er på den igen – er for en stund gået tilbage til den månedlige GOODIEBOX, som jeg ellers har undværet længe nu.
I har tidligere kunne læse om konceptet og diverse boxe her på bloggen, og i dag modtog jeg så endelig en box igen.
Indholdet skuffer bestemt ikke, og jeg kan bruge stortset det hele:

1. Glominerals Jewl Eye Pencil
2. The Bodyshop Fuji Green Tea Body Butter
3. Human + Kind Hand, Elbow & Foot Cream
4. Appeal4 Neglelak
5. Nivea Shower Cream
6. Baru Dreamy Chocolate Hippo
7. Teapigs Liquorice & Peppermint

Jeg ser især frem til at komme igang med Body Butter’en og cremen til hånd, albue og fødder. Og så er jeg VILD med at et par af produkterne ikke er testet på dyr.
Er du blevet lun på idéen om at modtage en månedlig box med lækre produkter til få penge, kan du læse mere HER.

One comment

  1. Et dejligt koncept – jeg har selv modtaget den en overgang og blev glædelig overrasket hver gang! Desværre måtte der skæres lidt i finanserne, så den røg sidste efterår – men måske man skulle prøve igen… indholdet denne gang ser bestemt lækkert ud.
    Jeg har også set at der er lavet en samme slags “goodiebox” bare for dem med hund – den er nu også ret sød. http://www.box4dogs.dk/ :)

Skriv et svar

